EN / BM / CH

OCBC Bank sedia memenuhi keperluan kewangan anda. Kami membantu individu dan perniagaan dalam kalangan komuniti untuk mencapai aspirasi dengan menyediakan perkhidmatan kewangan inovatif yang menepati keperluan semua.

 

Sesungguhnya matlamat sebesar mana pun, seperti membantu anda meningkatkan pelaburan dan perniagaan anda. Atau perkara yang biarpun kecil tetapi tetap penting, seperti menjawab soalan berkaitan akaun pelanggan dengan tepat dan cepat. Kami bertekad untuk benar-benar memahami keinginan dan keperluan anda agar sokongan, nasihat, penyelesaian dan bantuan kami Menepati Segalanya.

OCBC Bank memenuhi keperluan kewangan anda

Pengurusan Kekayaan

OCBC sentiasa seiringan sepanjang perjalanan kewangan anda untuk menyimpan, mengembang dan melindungi dana anda, tanpa kira jumlahnya.

OCBC Life Goals

Alat perancangan kewangan khusus untuk membantu anda membuat persediaan yang lebih baik untuk persaraan anda atau pendidikan anak-anak anda, tidak kira di mana anda berada dalam kehidupan.

Solusi Kewangan ESG

Bina masa depan yang lebih cemerlang dengan pembiayaan dan pelaburan secara mampan.

Nantikan pengumuman rasmi keputusan soal selidik ini pada bulan November.

Semua maklum balas adalah tanpa nama (anonymous) dan tidak akan mempunyai Maklumat Peribadi Yang Boleh Dikenalpasti atau Personally Identifiable Information (PII).

Marilah bersama-sama memperbaiki kesihatan kewangan anda

Kenali rakan kongsi kami tahun ini: